måndag 20 september 2010

Måndagstema-Höstjakt

I lördags blev det en liten rundtur i Småland. Besökte då Värnamo och IFK Värnamo som spelade på Finnvedsvallen. De har fullt upp med att jaga serieseger i Div 1 södra. Det blev bara 1-1 mot Norrby så höstjakten fortsätter.
Men det gäller ju att inte använda otillåtna medel. Värnamo i vitt .
Sen har det blivit lite jakt på hösten i naturen.
Löven trillar och lägger sig i vattenpölarna.
De små svamparna sticker upp bland de vissnade löven 
Nyponen lyser med sin röda färg
Nu väntar jag på att det skall sluta med allt regnande så det går att höstrensa i trädgården. Anita
Höstjakt på Måndagstema:Här

11 kommentarer:

  1. Härligt kanonfina foton du bjuder på.
    Kul med fotbollen dom har verkligen höstjakt på poängen.

    Ha d gott.

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Riktigt bra "action! foto!
    Ps: Jag tänkte faktiskt på dig jag la ut min ormbunke ;) Hoppas du mår toppen nu :-D

    SvaraRadera
  3. Vackra höstbilder - nyponet var kanon!

    SvaraRadera
  4. Härliga höstbilder, svamparna var ju jätteläckra;-)

    SvaraRadera
  5. For mange fotballag med sesong som begynner om våren slik som her i Norge, så betyr nok høsten mest jakt på poeng for å slippe og rykke ned!Slik også med laget mitt Brann som virkelig sliter i år!

    Nydelig høstbilde!

    SvaraRadera
  6. Så vackra höstbilder med mycket färg och form!
    Tack för kommentar hos mig i fredagstemat.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. Vilka fantastiska bilder du har!!! Blir så avis, kan man få en kurs hos dig;-)
    Nu har vi varit ute o övningskört igen o teoriprovet är avklarat, väntar bara nu på uppkörning när jag väl klarar av krypkörningen i slalom. Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  8. Vackert när höstpenslen målar om så fint:)Jag gillar din vattenpöl med det gulnande lövet.. riktigt mycket:) Ha de..

    SvaraRadera
  9. Vilken skön aktionbild
    Härligt fångat.
    Nyponet är sååå vackert.
    Du är bara så bra
    Är det kul med den nya kameran.
    Ha det super
    Här skiner solen idag.
    Kramizzzzzzz//Lotta

    SvaraRadera
  10. Veldig bra jakt på høsten med disse gode bildene!

    Ha en fin høstuke videre :)

    SvaraRadera
  11. Herlige høstbilder alle sammen!!

    SvaraRadera