onsdag 4 november 2009

Ordlös Onsdag-Blå


11 kommentarer:

  1. Snyggt blågrått med de vackra dunen i förgrunden

    christina

    http://christinas365foton2009.blogspot.com/search/label/Ordl%C3%B6s%20Onsdag

    SvaraRadera
  2. Vacker blå bild Anita!

    http://birgittasfoto.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Blått är flått sa man som barn. Det var ditt foto flått.

    Tack för kommentaren hos mig.
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  4. Ser ut att vara skymningsljus. Eller, det kanske blir så blått iallafall? Fint fotat!! /Ruben

    SvaraRadera
  5. Blått och vackert! Dunig vass i förgrunden.........för inte är det väl snö;-)
    För ni har väl inte heller sluppit undan idag! /Anette

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Fin bild. Ja vatten är alltid intressant att fota.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  7. Hej Ormbunke!
    Du var 10000e besökaren på min blogg som du redan vet. Är du från Simlångsdalen i halland?
    Kan jag skriva ett par rader om vem du var och hänvisa till din blogg kanske?

    Vilken adress ska jag skicka boken till? Det blir en bok om perenner. Blir det bra, eller är du intresserad av något annat inom trädgård? (Jag kanske har en annan bok som passar dig bättre?)

    Det är en oanvänd bok, jag får böcker eftersom jag är journalist.

    Trägårdsturisten Ann

    SvaraRadera
  8. Skön blå bild vid vattnet.

    SvaraRadera