torsdag 15 oktober 2009

7 saker om mig-Award


Jag är glad och tacksam att jag har fått en Award av NinaXi och har då fått i uppdrag att skriva

7 saker om mig själv.

1.Pensionär med man,3 barn.7 barnbarn och ett litet barnbarnsbarn

2.Älskar min trädgård trots ogräset Har också en trädgårdsblogg

3. Har alltid en kamera till hands då jag också gillar att fotografera, Det kan ju
helt plötsligt dyka upp en fjäril.

4.Och av trean förstår ni att jag älskar fjärilar .Sen gillar jag nästan all sorts sport.
Men mest fotboll.

5. Har ett förflutet som sportfotograf i 30 år under den svartvita
mörkrumstiden. På Frilandsbasis

6.Har haft digitalkamera i 5 år. Tyvärr ingen systemkamera som jag har varit van
att jobba med. Står på önskelistan

7.Är helt borta när det gäller att förstå datorn. Har varit med dator i snart 6 år
Men då det är bilder som gäller för
mig har jag varit envis och lärt mig en del om den digitala tekniken och
bildredigering.
Nu skickar jag vidare awarden till. Kanske en del som fått den redan.
Anette
Maria i Sennan
I Mitt gröna hjärta
Bildgatan
Nettans pyssel
Ha de gott önskar Anita


5 kommentarer:

  1. Tackar o bockar ska ta en titt och se om jag vågar avslöja 7 saker om mej.....
    Kramis Maria

    SvaraRadera
  2. Tack Anita, vad kul! Jag har fått denna en gång tidigare så det finns redan 7 saker om mig på bloggen som du kan läsa här: http://imittgronahjarta.blogspot.com/2009/09/award.html. Jag bugar och bockar, ha en skön helg!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack och jag vet inte om jag svarat på något någon gång tidigare kanske, har ett vagt minne men jag ska återkomma i morgon och plocka med mig awarden och skriva något om mig själv.

    God natt

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera
  4. Tack Anita! Awarder är alltid nice. Har klistrat in min, men det var ju det där med sju saker också........ska grunna på det under dagen!
    Hoppas du får en fin helg! Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Nu har jag besvarat din award och överlämnar till några andra. Intressant läsning, sportfotograf det är något som jag missat tidigare. Du gillar att fota där det händer och det är bra att du har erfarenhet av rörelse när du ska jag fjärilarna. Nu förstår jag bättre dina vackra fjärilsbilder.

    Tack för att du delade med dig lite.

    /Avsändare Margareta som har mina sju punkter här - http://bildgatan.wordpress.com/2009/10/16/vem-jag-ar-med-sju-punkter/

    SvaraRadera