tisdag 1 september 2009

Tisdagstema: Ätbart

Dagens rätt



Han gillade den faktiskt. Anita




10 kommentarer:

  1. Ser ut som en mumsig soppa. Måste säga att du har en väldigt vacker header :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker vi äter alldeles för lite soppa. Soppa är gott, varmt och nyttigt.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar soppor..mums så gott..så söt liten kille..

    SvaraRadera
  4. Fisksoppa är så gott och lilla barnet så kul i bilden där han tänker att äta eller inte :)

    SvaraRadera
  5. Underbart. Hon ser lite misstänksam ut men det gäller att smaka allt mellan himmel och jord. :)

    SvaraRadera
  6. Fisksoppa är smarrigt, gärna med saffrans aioli till.

    SvaraRadera
  7. Bra tolkning, lite annorlunda.

    SvaraRadera
  8. varken fisk eller soppa är mina favoriter. Men Leo såg ju ut att gilla det.

    Ang Bildverkstan: det behöver ju inte vara så avancerat att man blir bortskrämd :(
    Det viktigaste blir ju före o efterbilden. Så prova gärna. Lägger ut första på torsdag kväll.

    SvaraRadera
  9. Det hade jag också gillar tror jag.
    Fisksoppa var längesedan det får stå på menyn nu när hösten kommer.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  10. Vill bara tala om att
    Bildverkstan återuppstår med ett nytt tema sent ikväll.
    Nu finns jag på Blogspot så Välkommen dit.

    SvaraRadera