måndag 28 september 2009

Fototriss- Utblommat

Denna veckans fototriss vållade mig inga bekymmer.
Det var bara att gå ut i trädgården för där finns massor som är utblommat.
En Gul Rudbeckia som har gjort sitt för i år
En liten snigel har satt sig under det vissna blombladet

Detta har varit en Vit Begonia
Rudbeckian "Magnus"
är faktiskt riktigt fin när den blommat över.

Just nu känner jag mig också som en vissen blomma då jag har
börjat gräva upp i trädgården till en ny rabatt.
Ha en bra vecka. Anita



8 kommentarer:

  1. Ja nog visar du utblommat alltid.
    Bra tolkningar.

    Ha det gott

    Gunilla

    SvaraRadera
  2. fina bilder. Jag gillar sista bilden!

    SvaraRadera
  3. Lite vissen kanske man är lite till mans så här års, men fina bilder har du./Catthie

    SvaraRadera
  4. Utblommat finns det gott om hos mig med och vissen känner man sig verkligen, efter all den möda man lagt ner på bevattning och ansning under sommaren ;)
    Bra tolkning och fina bilder!
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  5. Fin triss! Ny rabatt låter härligt och kreativt och spännande inför nästa säsong.

    SvaraRadera
  6. du lyckades hitta tre vackra utblommade växter i den trädgård. Dessutom har du ramat in dom på ett trevligt sätt.:)

    SvaraRadera
  7. Utblommat även här, men vad jag gillade din sista bild. Den ser verkligen utblomad ut samtidigt som den är så fräsch i toppen.

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera
  8. More people have the same flower (third photo), i really like it. What flower is it?

    SvaraRadera